Kristýna Musilová se stala 2. Dívkou roku Litovle

06.02.2016 20:10

Naše členka závodního týmu v Blansku se v sobotu 30.1.2016 stala 2. Dívkou roku Litovle. V rozhovoru se můžete dozvědět, jak to probíhalo.

1.       Jak ses o soutěži Dívka roku dozvěděla? Kdo tě přihlásil?

O soutěži jsem se dozvěděla od mé kamarádky z aerobiku a zároveň finalistky Dívky roku 2014 Anetky Koupé. S mamkou jsme to doma probraly, rozhodla jsem se to zkusit a přihlásit se.

2.       Jak probíhalo základní kolo v Litovli? Které disciplíny vás čekaly?

Čekal nás společný aerobik, volná disciplína, ve které jsem předvedla sportovní aerobik, rozhovor s moderátorem a přehlídka v šatech.

3.       Kdo tě přijel podpořit?

Celá moje rodina, kamarádky z aerobiku a trenérka Anetka Kuklínková s přítelem. Myslím si, že můj fanklub byl rozhodně nejhlasitější :)

4.       Čeká tě moravské semifinále. Jak bude vypadat tvá příprava?

Určitě se budu snažit jíst zdravě a hodně cvičit.

Kristýnce gratulujeme a držíme palce do moravského semifinále, které se uskuteční 30.4. v Ostravě.